Для чого потрібна ментальна арифметика? Давайте спробуємо розібратися з відповіддю і подивимося, які ж навички та вміння отримують школярі, коли вони постійно розвивають свої інтелектуальні здібності за даною незвичайною, але дуже ефективною методикою.
Ментальна арифметика вперше з'явилася в Азії - Японії та Китаї. Основа програми - це усний рахунок за допомогою абакусу (це древні китайські рахівниці). Ментальну арифметику вже давно вивчають по всій планеті, а в деяких азіатських країнах вона навіть включена до обов'язкової шкільної програми.
Навіщо потрібна ментальна арифметика?
Більшість батьків задаються питанням, навіщо потрібна ментальна арифметика. Для навчання за даною методикою є кілька вагомих причин, і вони вказані нижче.
- За допомогою вправ школяр досягає відмінних результатів, виконуючи різні математичні дії (додавання, віднімання, множення, ділення). Усі ці процеси відбуваються тільки в розумі, без допомоги будь-яких технічних пристосувань.
- Завдяки одночасній гармонійної діяльності головного мозку підвищується успішність у школі з усіх предметів.
- З'являється впевненість у собі та вміння швидко знаходити правильне рішення.
- Поліпшується пам'ять і увага, на ходу запам'ятовуються великі тексти, успішно вивчаються іноземні мови.
- Формуються таланти школяра в таких сферах, як малювання, музика.
- Дана програма вчить наполегливості у досягненні результату, а це добре позначається на спортивних здобутках дитини.
Яка користь від ментальної арифметики?
Багато батьків скаржаться на те, що школа дає загальні знання і повністю ігнорує ті, які стануть у нагоді дитині в дорослому житті. Ментальна арифметика навчає швидкого усного рахунку. З одного боку, користь від цього здається досить сумнівною, адже далеко не кожна дитина стане математичним генієм. З іншого, навички впевненого усного рахунку потрібні всім, щоб швидко підрахувати вартість покупок, спланувати сімейний бюджет, проаналізувати вигоди від нової пропозиції щодо певної роботи. Інженери, економісти, лікарі, програмісти - лише мінімальний набір професій, яких не опанувати людині, яка не вміє швидко й точно виконувати математичні операції.
Але найголовніше, ментальна арифметика відкриває можливості вільно орієнтуватися у великому масиві нової інформації, аналізувати її, без зволікання приймати правильні рішення.
Також під час занять:
- Слухач навчається виконувати кілька завдань одночасно. Це допоможе заощадити йому час у майбутньому, а також поліпшити роботу мозку і захиститися від вікових змін і захворювань.
- Тренується пам'ять. Як мінімум дитина буде з легкістю запам'ятовувати нову інформацію, будь то номер телефону або банківського рахунку, назви медикаментів або точну адресу.
- Діти навчаються шукати найбільш прості шляхи вирішення складних і незнайомих раніше задач. Це означає, що в майбутньому така людина не впаде в ступор і не опустить руки, потрапивши до складної ситуації або отримавши нове відповідальне завдання на роботі.
Що розвиває ментальна арифметика у дітей?
Ментальна арифметика - це особлива програма тренування обох півкуль мозку, яка цікавим чином впливає не тільки на вміння миттєво і правильно рахувати ментально математичні приклади, але й ефективно розвиває повністю весь мозок учня, готує його до сприйняття і запам'ятовування великого обсягу матеріалу, умінню його обробляти, миттєво приймати рішення і мислити логічно.
Сучасна система освіти працює таким чином, що майже все навчання сконцентроване на точних предметах. Тому в основному розвивається ліва півкуля мозку. Школяр мислить за допомогою логіки, у нього розвиваються розумові здібності. А права півкуля, яка відповідає за креативність та емоційну складову, майже не працює. Саме тому дитині важко знайти рішення в досить елементарних ситуаціях, оскільки у неї не розвинена права півкуля, і дитина звикає мислити стереотипно. Результат такої спрямованості навчання: діти, які з дитинства перевантажені додатковими заняттями і шкільними уроками, на жаль, не мають часу на інші види діяльності, які дитині по-справжньому цікаві. Користь ментальної арифметики якраз і полягає в тому, щоб розвинути обидві півкулі головного мозку. Тоді дитина стане знаходити виходи з нестандартних ситуацій і логічно, і творчо.
Школа ментальної арифметики SMARTUM
Чи потрібна ментальна арифметика дітям молодше 4-5 років? Наша відповідь: для більшості дітей - ні. Основний вид діяльності таких дітей - це гра. Їм складно довго займатися однією справою, тренуватися і наполегливо домагатися результатів, хоча бувають і винятки. Тому в центрах ментальної арифметики SMARTUM обов'язково проводять безкоштовні пробні заняття, після яких визначають, наскільки дитина готова до навчання, або варто почекати і почати тренування трохи пізніше, коли дитина буде готовою психологічно розпочати це робити.
«Академія розвитку інтелекту SMARTUM» запрошує на заняття дітей різного віку: від 5 до 16 років. Саме ментальна арифметика допоможе вашій дитині закласти міцний фундамент для подальшої успішної реалізації в житті.
Як швидко чекати перших результатів?
Перші результати з'являються зазвичай уже через 2-3 місяці занять: дитині стає простіше засвоювати шкільну програму, вона із задоволенням робить уроки, їй цікаво, що буде далі.